Пошуковий запит: (<.>A=Tytarenko L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Tytarenko L. The European integration problems of the agrarian sector in Ukraine [Електронний ресурс] / L. Tytarenko // Економіка і регіон. - 2013. - № 6. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2013_6_16
|
2. |
Tytarenko L. Alternative Energy Marketing Aspects in Ukraine [Електронний ресурс] / L. Tytarenko, M. Butenko // Економіка і регіон. - 2016. - № 6. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_6_6 Визначено проблеми та особливості енергетичного ринку в Україні. Установлено відмінності між маркетингом в енергетичному сегменті ринку національної економіки й маркетингом в інших галузях народного господарства. Обгрунтовано основні напрями оптимізації маркетингової системи ВДЕ.
|
3. |
Tytarenko L. M. Transnationalization in the international economic relations system: tendencies of the development [Електронний ресурс] / L. M. Tytarenko // Економічна теорія та право. - 2017. - № 4. - С. 26-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2017_4_4
|
4. |
Kusniak B. Marketing innovative policy at meat food market [Електронний ресурс] / B. Kusniak, V. Dobrianska, L. Tytarenko // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2018_3_9 Визначено напрям адаптації підприємств м'ясопереробної промисловості до ринкового середовища як формування і реалізація раціональної товарної інноваційної політики. Досліджено маркетинг інновацій підприємства, практичне застосування теоретичних знань. Запропоновано на основі аналізу регіонального ринку м'ясопродуктів розширити асортимент ТОВ "Глобинський м'ясокомбінат" перспективним товаром, що може зайняти свою частку ринку, - "Шинка з білими грибами". Розглянуто дві можливих концепції цього товару. Здійснено комплексне інтегральне оцінювання конкурентоспроможності двох варіантів товару, що показало переваги їх позиціонування у сегменті "м'ясні делікатеси". Доведено необхідність розроблення й аналізу декількох концепцій товару та його позиціонування у різних сегментах ринку.
|
5. |
Tytarenko L. M. Professionalism of employees in public administration in the conditions of social and political change [Електронний ресурс] / L. M. Tytarenko, V. A. Yatsenko // Public manаgement. - 2019. - № 5. - С. 236-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2019_5_23
|
6. |
Barkalov A. A. Design FSM Mealy with transformation of object codes based on embedded memory blocks [Електронний ресурс] / A. A. Barkalov, L. A. Tytarenko, I. J. Zeleneva, Mielcarek Kamil // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія : Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка. - 2015. - № 1. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_inf_2015_1_3
|
7. |
Barkalov A. A. Optimization of the Addressing Scheme in Compositional Microprogram Control Unit with Code Sharing [Електронний ресурс] / A. A. Barkalov, L. A. Tytarenko, K. N. Efimenko, I. J. Zeleneva // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія : Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка. - 2013. - № 1. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_inf_2013_1_3 Запропоновано метод зменшення апаратурних витрат у схемі КМПК із розподілом кодів, який орієнтовано на технологію FPGA. Метод засновано на використанні трьох джерел кодів класів псевдоеквівалентних ОЛЛ та мультіплексору, який дозволяє вибрати одне з цих джерел. Такій підхід дозволить зменшити число LUT елементів у схемі адресації КМПК. Наведено приклад використання запропонованого методу.
|